Skip to content
Lifepro

Lifepro Reviews

lifeprofitness.com
Is this your business?
What is your customer experience with Lifepro?

Lifepro Overview

The generated data is based on reviews and questionnaires provided by PissedConsumer.com users.

AI insights based on reviews
Rating Distribution

Lifepro has a 2.6 star rating from 18 reviews and 33% would likely recommend. Consumers note strong product quality and value the website, but many cite high price and mixed experiences.

Key Takeaways for Future Customers

  • Read Lifepro reviews for product reliability before buying.
  • Expect warranty registration and returns processes may require persistence.
  • Consider refund and replacement timelines when ordering high-priced items.

Negative Feedback / Risk Areas

  • Frequent customer complaints about unresponsive customer service and long wait times.
  • Recurring issues with refunds, returns, and warranty support.
  • Reports of wrong or defective parts and delayed replacements.

Positive Feedback

Many reviewers praise product quality and find the website helpful; some customers report helpful, friendly support when reached.

View full overview ›

Media from reviews

Lifepro - I received a replacement battery for my...
Lifepro - Unresponsive company Lifepro - Unresponsive company  - Image 2Lifepro - Unresponsive company  - Image 3Lifepro - Unresponsive company  - Image 4Lifepro - Unresponsive company  - Image 5Lifepro - Unresponsive company  - Image 6
View all media ›

Turn one complaint into a collective action

PC collective complaint

A Collective Complaint helps you unite consumers dealing with the same issue, such as wrong charges, unexpected fees, damaged items, or misleading promises. It goes beyond a single review by growing stronger with every signature, making it harder to ignore. Once you reach 20 supporters, we’ll send it to the company to encourage a response.

Start Collective Complaint
Show reviews that mention
customer customer service service warranty response phone order problem vibration plate
Filter review
Sort by
Rod W Twv

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer

I received a replacement battery for my...

Lifepro - I received a replacement battery for my...

I received a replacement battery for my Sonic Lifepro massage gun two days ago. It was the wrong battery.

I need to speak to a human agent to provide specific replacement part numbers.

The correct battery is shown below. It is the one on the right side of the image.

User's recommendation: None to offer.

View full review
1 comment
Ana - LifePro

Hello,Thank you for bringing this to our attention! We are so sorry for the frustration caused by receiving the incorrect replacement battery for your Sonic Massage Gun.

We completely understand the need to get the exact matching part number sent over to you right away. Please reach out to us directly so a human agent can get this corrected for you: Email: Please address your email "Attn: Ana" so I can personally take over your case.

When you contact us, please include your preferred shipping address and the part numbers or photo of the correct battery so we can dispatch the right replacement immediately. We look forward to getting this fixed for you!

Bill B Hce

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer

Call six and seven so now I am pisssd

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full

During call 6 after 15 minute wait the canceled my call. They didnt have the respect to call me back on the number they had.

So made call 7. Then waited about 15 minutes again.

Hard to understand her and she said e new will be coming in a few days. Believe it when I see it 111111****111111****111111

View full review
1 comment
Ana - LifePro

Hello Bill, I am so sorry for the long hold times, dropped calls, and the frustration this has caused you—I completely get why you're upset, and we dropped the ball on communication here I want to step in and personally track down your replacement so you don't have to guess or wait in line again. Please email support@***.com with ATTN: Ana in the subject line.

I will personally pull up your ticket, verify the tracking for your replacement unit, and make sure this is taken care of right away Looking forward to hearing from you so I can make this right! Best regards, Ana - Lifepro Support Team

Bill B Hce

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer

2 months numerous calls. Maybe resolved not holding my breath

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full

After two months of calls and emails, maybe resolved. We'll see.

Pros:
  • Wait and see
Cons:
  • Customer service

Preferred solution: Replacement since battery is bad

User's recommendation: Not sure if I will use again

View full review
1 comment
Ana - LifePro

Hello Bill, Thank you for bringing this to our attention. I am so sorry to hear about the frustration and delays you've experienced while trying to get this sorted out—I completely get how exhausting that is We want to make sure your battery issue is fully taken care of right away.

Please send an email directly to support@***.com with ATTN: Ana Olivo in the subject line.

I will personally locate your account, check on the status of your replacement, and stay with you until this is completely resolved Looking forward to getting this fixed for you! Best regards, Ana - Lifepro Support Team

Rod W Twv

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer

My Sonic Lifepro massage gun will not charge

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full

Phone was cut off during first attempt. Second phone call went through and issue was resolved. Sonos will be sending me a new battery.

View full review
Bill B Hce

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer

Foot Red Light Battery

Updated by user Sep 06, 2026

Sent everything they wanted more than 10 days ago and never heard anything about a replacement foot red light that won’t hold a charge

Original review Aug 22, 2026

I had a nice visist with a person about the battery not holding a charge and they asked and sent a video to start the process to repalce it. I have not heard if it has been sent in processing or anything else.

View full review
Dyora K

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
| map-marker Yorktown, Virginia

I want to make sure everything is...

I want to make sure everything is registered and has the lifetime warranty. I have the LlevaRed Pro-Elite Therapy Belt, the Legra hand massager, Allevaglove near-infrared light therapy glove, and the Rumblex Plus 4D vibration plate for full body fitness.

Pros:
  • Great products

Preferred solution: I am not pissed, just looking for a reply to my inquiry

View full review
David W Gui

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
| map-marker Anchorage, Alaska

I’ve just unpacked a brand new life pro... and the remote doesn’t work I’ve spent hours trying to fix it —

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full

I've just unpacked a brand new Life Pro 4D vibration plate. The remote only controls speed, no other functions.

I've replaced the battery, but there's no change. Please correct this problem; the machine is brand new.

Pros:
  • Good sales pitch
Cons:
  • Does not work

Preferred solution: A new remote and if the problem is in the machine a new machine

User's recommendation: Cross your fingers

View full review
Heather H Abt

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
| map-marker Idyllwild, California

Unresponsive company

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full
AI Highlights
  • - I emailed and messaged the website about missing pins.
  • - They haven't responded; I need the missing pins.
Updated by user Jan 28, 2026

I would advise others not to buy from this company. They pretend that they will handle the issue, but they don’t.

It’s been a couple of months. They aren’t going to do anything.

Updated by user Jan 19, 2026

USPS pre-delivery (Pre-Shipment) typically lasts 24-48 hours; if it's been 10 days, contact the seller to confirm shipment and request a USPS receipt or scan, as delays or missing scans are possible.

Updated by user Jan 19, 2026

I meant to add that they would not respond until I sent them an email showing that I posted on your website. Thank you so much pissedconsumer.com. They may choose not to send me the pins as they said they would, but I appreciate the efforts and the effectiveness of this website.

Updated by user Jan 19, 2026

They pretended to send the pins 10 days ago. The USPS tracking # reveals it hasn’t been sent. I have screenshots that I tried to post proving this but they didn’t post.

Original review Jan 09, 2026
I sent an email and a message to the website, both about a week ago, this past Saturday. They haven't responded. I just need them to send me the pins that did not come in the box with the mini trampoline.
Cons:
  • Extremely poor customer service

Preferred solution: I need the company to send me the two pins that are meant to secure the Jump Tack mini trampoline.

View full review
1 comment
LifePro S

I get why that’s frustrating. Waiting a week with no response for something that should’ve been in the box to begin with is a headache.

We definitely dropped the ball here, and that’s on us. Those pins are essential, and you shouldn’t have to chase us down to get them.

Just so you know, a member of our team is already looking into your case and will be reaching out to you directly to get those missing pins sent out and make this right as quickly as possible. Warm regards, The LifePro Team

Anonymous
map-marker Valley Springs, California

Difficult to get a problem solved directly.

If Pissed Customer aided my case in the background, thank you. Yesterday, after almost 2 weeks.

Today, I finally received the documents and "approval" for return of the duplicate items.

card reimbursed for the charges. Now I'm curious to see how long it takes to get my credit card reimbursed for the charges.

User's recommendation: Product is exactly what I wanted. Resolving a problem took seven days and multiple attempts at contacting help.

View full review
Barbara D Jkg
map-marker Plainfield, New Jersey

Brand new Equipment wil not Start Nor work

Customer service agent spoke with sales department manager and will be sending me a new Reno panel which will be helpful since I was unable to use LifePro stepper at all!

Pros:
  • You can choose different colors
Cons:
  • It is too heavy &bulky 2lift up

Preferred solution: Deliver product or service ordered

User's recommendation: CallCustomerServiceVery very helpful& cordial

View full review
Anonymous
map-marker Upper Marlboro, Maryland

Rhythm operation

No body ever answered the phone. Keep trying to send to chat .

All this AI stuff is an total irritant. Saves you money but doesn't do anythign for the customer.

Also, got a new replacement. Who is going to come and get this nonfunctioning, new machine out of our home

User's recommendation: Not recommending currently

View full review
1 comment
LifePro S

We're truly sorry to hear about your experience and understand how frustrating it must have been not being able to reach our team. We appreciate you taking the time to share your feedback, and we sincerely apologize for the inconvenience.

To ensure your concerns receive the attention they deserve, please email support@lifeprofitness.com with Attn: Linda in the subject line.

Linda will personally review your case, including the non-functioning replacement unit, and work with the appropriate team to provide a resolution as quickly as possible. We appreciate your patience and look forward to making this right.

Darlene T Raz

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer

Infared light mat

AI Highlights
  • - I am in Canada and wanted to order another mat for my daughter for Christmas, but I can't reach you after leaving messages and worry about warranty.
Lifepro - Infared light mat

I am from Canada. I wanted to order another mat for my daughter for Christmas.

I have left countless messages with you, but I'm wondering if I should do this because I can't get a hold of you.

What if I had a warranty problem with the one that I have received? This is very problematic in the last week.

User's recommendation: They contacted me with a message they would contact me with 72 hours. This did not happen. When I tried replying to the email it wasn’t delivered as the site doesn’t accept a reply

View full review
1 comment
LifePro S

Thank you for sharing this feedback and we apologize for the delayed response and lack of follow from our Customer Service Team. I tried to look you up on order data base but was unable to locate you by name.

However, based on the picture attached, it appears that the item you purchased is not a Lifepro product. For clarification, Lifepro products that are purchased directly from our website or through an authorized reseller are eligible for warranty coverage once registered. Our warranty covers all components of the product, including any accessories that come with it.

If you believe there may be a mix-up or if you have additional details about your purchase, please feel free to share them with us—we’re happy to take another look and assist further. Warm regards, The LifePro Team

Pam R Kii

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
| map-marker Dallas, Texas

I got my red light belt about a year...

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full

I got my red light belt about a year ago and signed up for the lifetime warranty. The bulbs keep going off and on when using. How to i go about getting this resolved?

Thank you

Pamela Reber

View full review
Fan L Yye

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer

Great Service

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full
AI Highlights
  • - It was a great experience from start to finish.
  • - High quality products are reliable and easy to use.
  • - Excellent support with fast, friendly service.

Ive had a great experience with this company from start to finish. Their products are high quality and have consistently met my expectations.

I currently own several of their items, and each one has been reliable and easy to use. What really stands out is their customer service, responses are always fast, helpful, and handled by genuinely friendly people who care about resolving any concerns.

Its refreshing to deal with a brand that values both its products and its customers. I would definitely recommend them to anyone looking for dependable wellness and fitness equipment backed by excellent support.

User's recommendation: Highly recommended!

View full review
Swapna M Bzt

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
| map-marker Sullivan, Missouri

Return product

AI Highlights
  • - The standing surface is sharp and poking.
  • - Using it caused bleeding after three 15-minute sessions.
  • - I want assistance returning the product.

The product I got is a vibration plate, and the standing surface is very poking and sharp to the point that when I tried to stand on it for 3 times 15 minutes each, I started bleeding. I'm not sure if that is a common complaint or if my feet are too sensitive.

Either way, this is not a product for me. I need assistance returning it.

Loss:
$85
Cons:
  • Not for people with gentle and soft skin

Preferred solution: Full refund

View full review
2 comments
Guest

Thank you so much for working 1on 1 , got a complete refund of the product , the customer care person was very helpful, understood the situation and was able to provide complete refund.

Guest

We are deeply concerned and incredibly sorry to hear about your experience. This is absolutely not the standard of safety or quality we uphold.

Please check your messages as I see from our previous conversations, that your refund was already processed and are still pending the return process. I don't want you to have you worry about a thing.

Your health is our first priority. Regards, Lifepro Support

View more comments (1)
Cheryl Z Wpo

This review is from a real person who provided valid contact information and hasn't been caught misusing, spamming or abusing our website. Check our FAQ

Verified Reviewer
| map-marker Mukwonago, Wisconsin

Seems like Torch never worked right, per Cary G-expert (phone)

stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full stars-rating-full
AI Highlights
  • - Customer service offered hope but no clear next steps.
  • - I could mail it, but risk no response; warranty noticed after a month.
  • - Battery charging is fine.

It's on my prior note. Customer service guy above gave me some hope but now what do I do.

No further direction to take. I can mail it - I risk never hearing or getting it back. (P.S.

- we did go throught the battery charging etc - all is fine with that)

I do appreciate these replies.

I didn't get to the package until about 3-4 weeks after it arrived. I noticed the warranty after the 1 month

View full review
1 comment
LifePro S

Thank you for your message and for your patience—I understand how the lack of clear direction can be frustrating. I do want to confirm that a replacement unit was sent out, and it was delivered on 03/05/26 and we are glad you were able to receive it.

There’s no need to worry about sending anything back us. Our goal is to make this as smooth and stress-free as possible.

Thank you for your patience and for giving us the opportunity to make this right. Warm regards, The LifePro Team

Why Trust Reviews on PissedConsumer?

  • Professional auto and live moderation
  • 100% user-generated content
  • Equal opportunity and protection
  • Zero tolerance for fake reviews
  • Verified content
  • PissedConsumer is on the Inc. 5000 list

For more information read Blog article